v.v. Madjoe Teams

Senioren

Na het doorlopen van de ABC jeugd, of wanneer je ouder bent dan 18 jaar, val je in de categorie senioren.

De competitie spelende teams zijn verdeeld op niveau en regio, in verschillende poules. In elke poule wordt er gestreden om het kampioenschap, dat recht geeft op promotie naar een hoger niveau. Vanaf de 2e divisie en hoger wordt op landelijk niveau gevolleybald.

Bij Madjoe zijn in zowel de dames- als de herenlijn, de teams in diverse klasses en divisies actief. Door het brede aanbod van teams en niveaus, kan iedere speler op het eigen niveau volleyballen.

Ook kan op uitnodiging door de jeugd- of technische commissie worden meegetraind met een team in een hogere klasse. Dit met het doel een hoger niveau te halen of meer uitdaging te bieden dan het aanbod in de eigen leeftijdsklasse.

Afhankelijk van het niveau wordt een- of tweemaal per week getraind en eenmaal per week een wedstrijd gespeeld in de NeVoBo competitie. De thuiswedstrijden worden op vrijdagavond of zaterdag in sporthal “De Drecht” gespeeld.

Praktische informatie

Vanaf dit jaar staat alle praktische informatie zoals trainingstijden en teamindelingen op de teampagina’s zelf!