Vrienden van Madjoe

Kopij voor Timeout of Web

Banner
Afdrukken
PDF

Madjoe Dames 1 tegen Madjoe Dames 2

Afgelopen zaterdag was het zover, dé wedstrijd van het seizoen; Madjoe dames 1 – Madjoe dames 2. Dit was gelijk een goeie test om te kijken hoe de verhoudingen dit seizoen een beetje zullen liggen. De wedstrijd leek misschien een beetje op een familie aangelegenheid, dit omdat Nina en ik tegen onze moeders, Kiki en Wietske, moesten strijden. 
Om 16:30 uur begon de wedstrijd. De eerste set gingen we gelijk op tot 23-23, en na twee directe fouten van dames 2 was voor ons de eerste set binnen.

De tweede set gaf een beetje hetzelfde beeld maar wij stonden toch aldoor een paar punten voor waardoor we met iets ruimere cijfers de set binnen sleepten: 25-21.

De derde ging ook gelijk op, tot Margot een mooie serves serie neerzette waardoor we met 16-10 voor kwamen te staan. Jammer genoeg kwam toen Ellen Mol aan serve waardoor we zo weer 16-17 achter kwamen. Uiteindelijk ging het weer gelijk op tot het eind van de set en konden wij doordrukken tot 25-21.
De vierde set kwamen we 4-0 achter te staan, maar vochten we ons toch terug tot 12-12 en gingen we weer gelijk op naar het einde van de set. Uiteindelijk wonnen we ook deze met 25-23.
Op sommige momenten was het nog wat rommelig maar het was een spannende en leuke wedstrijd. We zijn zeer tevreden met de 5 punten die we hebben gepakt, en Nina en ik gingen blij op huis aan!!

Woensdag 12 oktober spelen we uit tegen Dinto dames 2, ik ben benieuwd wat daar de uitslag van wordt. 

Groetjes Merel

Twitter